21 Mart 2013 Perşembe

YENİLER&BİTENLER

Merhaba canlar,

Sizde kıyafetlerinizi geceden hazırlayanlardan mısınız? Napim uykuyu çok seviyorum öyle sabah dolaba saatlerce bakıp o mu bu mu diye vakit harcayamam 5 dakika daha uyurum :) sabah uyandığımda kıyafetlerim takılarım takacağım eşarp veya şal bir köşede hazır olmalı.
Fotoyu geceden çektim, yaz geldi oleeeeeyy aşkıyla hazırlanan kıyafetlerimi giyemedim.Sabah bir uyandım hava soğuk baktım böyle deliler gibi yazlıklarla dolaşmak olmayacak hadi dedim Şefika kışlıklarınla biraz daha iyi geçin. Neyse ki alternatif kıyafetlerimi aklımda oluşturmuştum dolaptan hemen onları çıkarttım. 





Avon argan yağı ; Şuan için saçlarımda değişen birşey olmadı ama daha yeni tabi bittiğinde farklı bir etki bırakırsa sizlerle paylaşırım. Kokusu muhteşem saçları çok fazla yağlandırmasa bütün bir şişeyi kafama dökesim var o derece :)
Avon fondöten ; Aslında ben pure beauty bb krem sevengillerdenim, tabi fondötenin yeri de ayrı bulunsun bi köşede bulurum ben kullancak bi gün dedim aldım koydum.
Avon saç kremi ; Saçlarım çok ince telli ama onu bile rahatlıkla açıyor
Nivea pudra; Bebek gibi kokuyosun daha ne olsun :) Ba-yıl-dım



BUNLAR DA BİTENLER

Saç maskesi ; Sevdim belki sonra tekrar alırım.
İntimately beckham; Atmak istemedim ama ııııyyk dediğim bir kokuydu kendileri çok şükür bitti. Şunu diyebilirim ki pahalı olan şey güzel olacak diye birşey yok. Doldurma parfümlerin gözünü seveyim :)
Perceive; Bilen bilir kokusunu arada sıkmak için ideal günlük kullanım için bana biraz ağır geldi.



Bu da size bunları bikbiklerken ben :)





Sağlıcakla kalın :)

23 yorum:

  1. :)) alemsin bikbiklerken demek :)))
    iyi oluyo gerçekten akşamdan hazırlamak..

    YanıtlaSil
  2. :)) hem geceden hazırlamak zevkli de oluyor

    YanıtlaSil
  3. kombin şeker tadında. avonun ürünlerini bende uzun senelerdir kullanıyorum çok da memnunum senin gibi:) sevgilerle...

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler elif :)aynen bende avondan vazgeçemiyorum

    YanıtlaSil
  5. merhaba canım takipteyim bana da beklerim.birde sana tavsiyem kelime doğrulamasını kaldır az yorum alırsın..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. yeni olduğum için çoğu şeyi bilmiyorum tavsiyen için teşekkürler ceyda:) kalktı mı acaba bi doğrulamasını yapar mısın:)

    YanıtlaSil
  7. olmuş yapmışsın canım..

    YanıtlaSil
  8. hehe ikinize de teşekkürler engeli de aşmış olduk:) face sayfasını nasıl ekliyoruz acaba bloga

    YanıtlaSil
  9. geldim geldim...
    takipteyim...
    kombini beğendim çok şeker...
    cupcakeli kupanı görmedim sanma :)
    bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gurme sirinem yorumlarin da cok sirinmis ben giderek blogu daha cok sevicem galiba :)

      Sil
  10. canım bak sana önemli bi tavsiyem daha olucak profiline resim ekle yoksa kimi takibe aldığın anlaşılmaz o yüzde onlar seni göremeyince gelip takibe almazlar..sen beni takibe aldın ya ta sonlara gitmişsin tek tek bakmasam bulamazdım..birde google değil blogger profilini kullan..bi sıkıntı olursa buralardayım..

    YanıtlaSil
  11. gri ve pembenın uyumunu hep sevmişimdir...

    YanıtlaSil
  12. bende önceden hiç hazırlık yapmam hemen bişey seçer giyerim

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  13. zevkli kombinler ortaya çıksın da gidilen yol pek önemli diil :)

    YanıtlaSil
  14. BAYILDIM NE CICI SEYLER :d BANADA BEKLERIM SEVGILER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanı mutlu eden yorumlar bunlar teşekkür ettim:)bloguna ge-li-yo-rum :)

      Sil
  15. cupcake kupa süper:)sevgiler

    YanıtlaSil