17 Mart 2013 Pazar

DİKKAT!!! ACEMİ BLOGGER İŞ BAŞINDA

     Bu post ilk postum olduğu için biraz tanıtmalı geçecek aaaa sıkıldım falan demek yok baştan anlaşalım. Kocaman bir merhaba   elinizde kahve çay yoksa hemen bi mutfağa gidin gelin benden söylemesi diyorum ve  yazıma başlıyorum. Belki de kimsecikler okumayacak ama olsun heyecanı dorukta tutmakta fayda var ben sanki beni milyonlar izliyormuşçasına havaya gireceğim :P 
      Günümüzü Kütahyanın ilk ve tek alışveriş merkezi Sera'da geçirecektik ama ufak bi değişiklikten dolayı gidemedik. Yine de harika birgün geçirdim. Uzaklardan Denizliden arkadaşım geldi. Gönülden bağlı olunca o hep benimle ama yanımda varlığını hissetmek tabi ki ayrı bi duygu. Bi tane Emineyle yetinmiyorum bir Emine daha var ki hayatımda o da benimle olsun Rabbim bizi hiç ayırmasın.İşte o güzellikler ve mutlu geçirilen günden kareler... 





Kız kıza bir araya gelinir de kaynatmadan oturulur mu  hiç :) Kulağı çınlayan varsa el kaldırsın!!!


Ta ta ta taaaaaam karşınızda bloggerınız




 Açıııııııııııııııııııııııııııııııız biiiiz der gibi bakmışız :)Ee aç olunca dinamik poz da verilemiyor.



Bulunduğumuz yerde gezilecek çok fazla bir mekan yok. Fakat insan mutlu olmayı bildikten sonra sorun olmuyor. Bizde diğer cafeler üzülmesin dedik hepsini tek tek ziyaret ettik :))) 




Hoş sohbet & kahve daha ne olsun ki 


Çiceği burnunda bir blogger olduğum için post yazmak için can atıyorum. Arayı fazla açmayacağıma söz veriyorum. Hoşçakalın

Enerjiniz bol olsun bu güzel şarkı da benden size gelsin :)
 



7 yorum:

  1. blog dünyasına hoşgeldin ama hiçde acemi gibi değilsin..gayet başarılı :))
    bende beklerim bloğuma http://smslescol.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. hoşbuldum:)güzel yorumun için teşekkür ederim daha da hevese geldim. davete tabi ki icabet ederim bloguna ışınlanıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldinn canımm :) hayırlıı olsunnnn

    YanıtlaSil
  4. hihi çok mutlu oluyorum siz böyle yazdıkça teşekkür ederim :)ee o zaman kocaman bir hoşbuldum diyeyim :)

    YanıtlaSil
  5. çok şekersin canım...
    blog dünyasına hoşgeldin....

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlısın ben de takipteyim ;)
    Sen de beni takip edebilirsin ;) http://yeşil mezura.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler :)blog ayarlarını yapman gerekiyor sanırım içerik görüntüleyemiyorum

    YanıtlaSil