27 Mart 2013 Çarşamba

HER TELDEN BOL FOTOLU POST :)

       Merhabalar canlar, özlediniz mi bakiiim beni:)

       Annenizin günü var konsept hazırlıklarına bayılıyor  ama onlarla oturmayı sevmeyenlerdenseniz sizi böyle alayım. Evet evet ben tam olarak onlardanım.  Her türlü şeyin hazırlık aşaması beni çok heyecanlandırır. Hele ki evde ufak değişiklikler varsa. Mesela bu minik değişiklik lavaboya gidip kikir kikir gülüp gelme sebebimdir :)








           Bunlar da akşamdan yapılan hazırlıklar ne kadar herşey elinin altında hazır o kadar rahat edersin annecim düşüncesiyle doldurulan şekerlikler :)




Misafirlere çikolata olmazsa olmaz


peçetelerimiz


Ahh böyle boş boş fotosunu çektik ama akşaama sizin için de yiyeceğime söz veriyorum hem de kocaman bir mutlulukla :)))))

geçmiş anneler günü hediyesi olur kendileri zevkli sunum için hazırdır :)  


herşeyimiz hazır demiştim bunu bile hazırladık :)))


Telefonu elime alınca ne bulduysam çektim fikir olsun size de boş kutuları bu şekilde değerlendirebiliriz 


Yılların emektarı


                                                                 Kombin önerisi
HOŞÇAKALIN :)

15 yorum:

  1. güzel çekimler..

    YanıtlaSil
  2. ah o hazırlıklar yok mu o hazırlıklar:) evlenmeden önce pek yaşardım.şimdi daha çok yaşamaya başladım hemde annemsiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı yorucu hazırlıklar, ben evli değilim bakalım ben neler yaşayacağım :)

      Sil
  3. evlendikten sonra oturup sohbet etmeside zevkli gelmeye başlıyor...

    YanıtlaSil
  4. çayımın şekeri bende bi miminiz var cevaplarsanız sevinirim :) sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. güzel görünüyor hepsi hayırlı olsun blog ben de yeni açtım beklerim

    YanıtlaSil
  6. Bende annen gibiyim herşeyi önceden hazırlamak isterim...Bloğunu izlemeye aldım banada beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. son ana bırakıp da niye stres olalım ki :)

    YanıtlaSil
  8. Anneniz ne kadar becerikliymiş gerçi annelerimiz hep böyle dimi? her şeyin hazır olmasını isterler çokta güzel bence. Sürahiye bayıldım bu arada :)
    Blogunuz hayırlı olsun ayrıca :)

    YanıtlaSil
  9. anne olmanin bi geregi sanirim eksiksz biseyleri hazrlamak :)tesekkur ederim guzel yorumun icin :)

    YanıtlaSil
  10. şu sürahine bayıldımçok hoşuma gidiyor o model ama ben sakar olduğum için düşünemiyorum .takibe aldım seni. mimin hayırlı olsun. .blogun hayırl olsun .banada beklerim haberin olsun. :.)

    YanıtlaSil
  11. insan kullanmaya kıyamıyor ama süs olarak alabilirsin hiç dokunmazsın :)bloguna geliyorum

    YanıtlaSil