4 Nisan 2013 Perşembe

Pure Beauty Bulgarian Rose Bb Cream & SERA AVM GEZMESİ

Merhaba,

Bugün sizlere yeni aldığım bb kremlerin kraliçe markası Pure Beauty 'nın Bulgarian Rose Bb Cream 'i tanıtacağım ki zaten hakkında çok yazıldı  en az bir kere bir yerde okumuşsunuzdur  ama bende yazmazsam olur mu olmaz :)
Daha önceden Pure beauty Jasmine Water'ı kullanmıştım çok beğendiğim için  pembe olanını denemekte sabırsızlanıyordum. Nihayet bitti ve bende Watsons'tan hemen gittim aldım. İlk defa kullanacaklar için bir fikir oluşturması açısından  ikisi arasında karşılaştırma yapacak olursak ben bir öncekini daha çok beğendim, kapatıcılığı daha fazla. Pure Beauty Bulgarian Rose Bb Cream 'in kokusu harika ama olaya koku yönünden bakmayanlar için Jasmine Water'ı öneriyorum. Her ikisinin de cildinizde bıraktığı yumuşak doku tartışılmaz.


       Maybelline volume express one by one maskarayı ise ikinci defa aldım. Kıvırmakta başarılı.




             


Önü açık ayakkabıları pek rahat giyemediğim için tercih etmiyorum. Ama baharın yavaş yavaş  gelmesinden midir nedir bu ayakkabıları görünce bir anda alma isteği doğdu içime:)


                                           Yorulan ayakların dinlenmeye ihtiyacı var Mola :)


                                                         Ev yapımı browni sevilmez mi hiç



                                                    Bu da kendime yaptığım bir güzellik :))



                                                                             Sevgiyle kalın...


6 yorum:

  1. Maybelline volum express colossal mascara brown yani sarı rengini kullanıyorum mükemmel yapıyo gerçekten:)güzel paylaşım olmuş sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında farklı bir rengi deneyecektim ama emin olamadım bilgi için teşekkürler :))bir sonraki mascara rengi belli oldu

      Sil
  2. browni nefis görünüyorrr..yeterki tatlı olsun bana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı denilince akan sular duruyor sizde de anlaşılan :)

      Sil
  3. Benim kirpikçiklerime çok etkisi olmadı Maybelline'in.Hacimli bir rimel arıyorsanız
    Essence markasının I love Exreme'ni tavsiye ederim.
    Fiyat olarak ta çok uygun.Gratis'lerde satılıyor.
    Sera'da Gratis yok sanırım,Eskişehir'e gelmeniz gerekecek :)

    YanıtlaSil